.....


Till mina prinsessor Isabelle Lalér och Caroline Nord - Ni har gett mig så mycket glädje under den korta, men intensiva, tid vi har känt varandra. Jag är otroligt glad att jag har träffat er. Det går inte en minut utan att jag har roligt med er och jag känner att jag verkligen kan vara mig själv och jag kan anförtro mig till er. Självklart så händer de ju tråkiga saker också, men även då så vet jag att ni finns. Och ni vet att jag finns.
Jag blir ledsen när jag sitter här och skriver om er, för jag saknar er redan hur mycket som helst. Men jag hoppas från botten av mitt hjärta att vi alltid kommer att vara vänner. För första gången sen jag och Johannes gjorde slut så gråter jag och de är inte pga han, utan för att jag älskar er. För att jag verkligen, verkligen INTE vill förlora er som vänner. Jag hoppas att ni kommer till mig på novemberlovet. Och jag kommer självklart att åka ner. Fast till Masmo=)=) Puss på er mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag saknar dig redan. de e så tomt:( Älskar dig hjärtat! hoppas du har de super där uppe! Pusspuss

2007-08-13 @ 09:54:07
Postat av: Iza

Gumman.. Jag saknar dig med..! Va glad jag blev när jag läste detta ! :) Klart vi ses snart, oss blir du då inte av med i första taget! :D Hoppas du mår bra och att det känns bra att komma hem !!! :)
Pussar Iza

2007-08-13 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0