Ett försök på allvar...

...att skriva i bloggen då givetvis=)

Sitter nu i Munkasjärvi. har redan fått 4 utbrott på barnen, och då skall de sägas att jag har vart här i 30 minuter. Kommer nog köra med dubbla kondomer för resten av mitt liv=) Skämtosida. Jag kommer att få underbara barn=)

Idag har jag sprungit lite på stan och fixat lite saker. Vart på arbetsförmedlingen bland annat. De var verkligen JÄTTE kul. Gud, giv mig ett jobb, så jag slipper gå dit igen=)

Min lilla Johanna ringde mig imorse (klockan 12 närmare bestämt) Saknar självklart dig också. Men du ska ju komma till mig i vinter och frysa häcken av dig. Bra idé.

Carro
skaffa en laddare, innan jag blir upprörd på riktigt=)=)

bye bye then...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du börjar skriva i bloggen igen, då får man en till att läsa=) Puss

2007-08-13 @ 21:12:03
URL: http://cillis.blogg.se
Postat av: IZa

:) Skojj.. :) Miss you ! PUSS

2007-08-16 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0