Lite nere faktiskt.

Jag vet inte riktigt varför, men jag lite nere. Kan vara för att jag är trött, och på tal om de så kommer jag förmodligen att vara ännu tröttare i morgon. Eller så känner jag bara för att vara deprimerad=)

Jag behöver närhet. De är faktiskt de enda som tynger mig just nu. Jag behöver en kram helt enkelt. Ska de vara så jävla svårt?
Jag är lite känslomässigt störd just nu. Att jag är lite störd var ju iofs ingen nyhet, de har jag ju alltid vart=) Men just nu har jag lite svårt med bristen på kramar och närhet. UTAN några jävla känslor.
Jag tror ju dessvärre att jag inte är kapabel till att få känslor för någon just nu, för jag VILL INTE! No strings attached, that´s all I wan´t. Bara för att man är tjej så betyder inte de att man automatiskt går och blir kär i varenda jävla kotte som knallar förbi och visar en lite uppmärksamhet. 

Jag kan inte ta in något mer i mitt huvud nu, för då kommer de att börja läcka ut! =)

Fick antagningsbeskedet från komvux i dag också. Jag fick mina kurser. Vart lite besviken faktiskt. Hade nästan hoppats på att jag inte skulle få dem. För jag vet egentligen inte om jag är upplagd för de. Om jag är smart nog för de här. Jag menar, hur i helvete ska jag klara Matematik C!!!! De är ju för fan dömt till att misslyckas redan från början. positivt tänkande, var det så de hette?

Jag tror att jag ska gå och stoppa huvudet i sanden nu, de kändes som en utomordentlig idé!

Förövrigt så spenderade jag halva kvällen på SvD. Daniel bjöd ju på mat. Och äta bör man annars dör man.
+ att jag har sendrag i vänster lår. Och de vägrar ge sig! Jag försökte med en massa väl valda övningar inne på Daniels kontor och i hissen, men de går INTE över. Nu lät ju iofs de där jätte fel=) Med tanke på att Daniel är min systers fästman. Men no harm done. Förutom i mitt ben då=)

Aja, sleep tight my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0