Min dag.

Ja de började ju då som sagt i morse=) De har jag ju redan skrivit om=) Men hursomhaver, Adrian kom ju till slut. Lekte en sväng, stökade dock mest ner, Sen somnade han i barnstolen och sov i 2½ timma=) wihoo. Hur skönt som helst. Jag hann duscha, sminka mig, välja kläder, dricka typ 5 koppar te och snattra en hel del i telefonen faktiskt.

Sen då, när han åter vaknade till liv igen så var de mat och raka spåret ner på stan. Skulle ju vara på komvux klockan 15.
Jag ville seriöst gråta när jag var där. För de första så skulle dom ha 450kr för NkB boken. Ehh, glöm de. 300kr för MaB boken. Dumma i huvudet allaihopa. Varför läste man inte dom här kurserna på gymnasiet? De här är ju inte ens på skoj. Jag ska på nått vänster lyckas läsa MaB på 4-5 veckor. Men va roligt!!!!

Jaja, HUVUDVÄRK!

OCH idag så kommer gestapo (mamma) hem igen. GREAT! Nej då, jag tycker om min lilla mamma=) Nackdelen är ju då att jag och André, eller mest André. Måste kliniskt sanera lägenheten. En och annan lögn kommer nog förekomma. Men de är sånt som händer.

Nä, städa var de ja.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att få träffa dig en sväng idag=) Hoppas det blir snart igen & då ska alla tre träffas tycker ja=) Puss

2007-08-30 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0