Oh dear me..

Tänka sig vad lite(r) vin kan göra. Igår vart jag så där dragen igen. Mycket trevligt. Men jag får ju betala för de idag. Har inte vågat kolla saldot på kontot än, men jag gissar på att jag kommer få leva på vatten och bröd resten av månaden.

Huvudvärken börjar släppa, om jag inte rör mig för mycket. Chanserna till de är dock minimala. De tog mig 2 timmar att ta mig från sängen till duschen till tvn=) Nytt fartrekord tror jag bestämt.

Kände mig som Agda 90 år igår på Marité. De var jag och ett gäng 18åringar. Kommer med största sannolikhet inte gå ut på en fredag någonsin igen. It´s a waste of money.

Nä nu måste jag nog återgå till tvn, my dearest friend in the whole wide world=)

Kyss och hej!

Kommentarer
Postat av: IZa

Haha ! Gumman då !
Jag kände mig likadan igår! :)
Miss you my dear.. Puss Puss

2007-08-26 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0