Söndag.

Är inte söndagar bara för tråkiga? Helt galet tråkiga.
Sov till kvart över 2. Är fortfarande hur trött som helst. Men men. Kan ju inte gå och lägga mig än.

Jaja, man får väl se hur kvällen artar sig. I värsta fall blir de väl Beck här i min ensamhet.


De känns som att helgen har vart väldigt lång. Kan vara för att jag inte har gjort ett skit typ. Igår låg jag ju bakis hela dan. Idag har jag iaf vart utanför dörren. Passade Adrian nyss i en timme. Min lilla gos.

Aja, nog om min ointressanta liv.....

Byebye.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej på dig=) Vad har du för planer i veckan? ska vi klämma in en date någon dag? Puss

2007-08-26 @ 22:06:48
URL: http://cillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0