De är över nu! (snart iaf)

Jag talar givetvis om året 2007=)
Ska 2008 bli året då jag bli än bättre människa (än vad jag redan är)?



Det sjunger några ungar på Karl Johan.
dom låter starka och fina som bara ungar kan.
själv e jag bakom lås och bom på mitt hotell.
en kväll bak barrikaden en vanlig kväll.

Över mitt huvud svävar en kolsvart gam.
i rummet bredvid mitt sjunger en tokig dam.
och jag är trött och tveksam men deras sång är gla'.
om inga ungar funnes så slutar ja'.

min dam. att språket slinter i vissa fall....
å grund av snö som blöter...fast den är kall....
stor sak däri.skidåkning har också charm.
gnid in ditt skinn med nässlor, så du blir varm....

men det ska vara nässlor från vikens kant.
och inga sneda nässlor från ruinens brant.
bevara oss från dem som dessa saluför.
oss. och dem glada ungarna här utanför.

när inga ungar längre finns är allting slut.
vad är det då för mening om man står ut?
visst har det blivit kaos i tidens lopp,
men så länge det finns ungar så finns det hopp.



image16


















































Imorgon kl 11 landar min Isabelle (ja hon är min och delar inte med mig =). Okej, kanske lite. Men bara om ni tjatar=) ) SPÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! =)
Aja, mongo. Jag alltså.
Hursomhavar. Då bär de av, nästan raka spåret till Duved. Ska förbi en sväng till stan och hämta upp Erik och Ellen. Sen är de raka spåret.

Vi har handlat mat för över 1300kr. JAG har handlat alkohol för 500. Sen har Frans och Robin handlat också. Tror ni jag och Isabelle klarar oss på 5 flaskor vin? Haha. En dunk vin är ju inga problem att få i sig. Så därför köpte jag en extra flaska=) Har även införskaffat cider, öl och sprit.
Frallan tog med sig till hemkört också=) haha. Vilda västern=)



Nej jag är för okoncentrerad för att skriva normalt idag. Borde packa, men orkar inte riktigt än.

Även idag kan du nog ta och far enda in i baljan=)

God fortsättning, som man nu tydligen säger (om man är 200 år gammal dvs)!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Iza

=)
Åhh, hade så mysigt i
Åre ! :)
Sitter ju i din lägenhet nu, så än är inte våra dagar slut ! :)
Pussar dig snart
!:)

2008-01-01 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0