En helt vanlig onsdag

Hej bloggen! (men va lamt) =)

Jahaja, idag då? Vart väckt, bright and early, av läkaren. Hon skulle skriva ett sjukintyg till mig, då jag fortfarande har überhostan. Ja, livet är allt bra roligt ibland........
Försökte somna om, men telefon hade en tendens av att ringa mest hela tiden.
Kände att hostmedicinen började avta. Skriker då för full hals till André "KOM HIT MED HOSTMEDICINEN. NU!!!" Och lydig som han är, så kom han som på beställning=) Får egentligen bara ta de när jag ska sova om natten, men jag hade inte sovit klart. Jaja, nog om de!

Runt 13:30 snåret så kom Sara och hämta mig. Vi skulle ut och göra lite ärenden, bl a hämta mitt sjukintyg. Sen upp med de på jobbet, där jag även fick höra nyheten om att de kommer inte att finnas några jobb efter nyår. Tack för den. Men vi får gärna stå kvar som anställd. Till vilken nytta då?
Jag ruttnade då ihop totalt och bestämde mig för att vara på dåligt humör resten av dagen. Stackars André har dessvärre fått tagit en stor del av den smällen - Ber om ursäkt. Jag är dum!



Imorgon så ska jag och Sara titta på luciakonserten i stora kyrkan. Kan bli riktigt trevligt. Får väl fuska med medicinen även då, kan ju inte sitta och hosta mitt under midnatt råder=) Näråmeeeeen! =)



and i know it's all over now
i guess we lost our love somehow
the moment you left through that door
i know you'll never come back here no more



It is all about this weekend.




Kommentarer
Postat av: Marion

Jäklar vad länge du är sjuk läste igenom hela sidan av din blogg du va nästan sjuk överallt. hehe jag lider med dig:P
Men din blogg va lite småkul på sina ställen:)

2007-12-13 @ 00:51:41
URL: http://www.Marionnords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0