God jul allesammans

Jaha. Imorgon är de åter igen julafton. I övermorgon är de 365 dagar kvar tills nästa gång (tacka fan för de) =)

Den här dan har vart realtivt lugn. Jag har precis sövt Liam och innan dess så var de dags att klä granen. Jag överdriver inte när jag säger att de är 100 kulor i granen. Helt galet. Jag började räkna men tappade bort mig vid 33 st och då hade jag jag väl räknat ungefär 1/3 av kulorna. Jaja, nog om julkulor.

I år blir vi 15 stycken. Mamma, pappa, Johan, Hannah, jag, Sara, André, Daniel, Felicia, Emelie, Liam, Susanne, Jasmine, Felicia OCH Adrian.

Så jag säger - Tack snälla tomten för mitt magsår!
Tomten - De va så lite så.



Om en vecka kommer min Isabelle=)
Och du. De är balklänning som gäller på nyår=) haha. Näråmen, fin kläder iaf, så jag får be dig lämna mjukisarna hemma=) Haha.
Skämtosido.



God jul!

Kommentarer
Postat av: Sanna

God jul! :)

2007-12-23 @ 21:10:35
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Carro

God jul Älsklingen! Puss!

2007-12-24 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0