Ice ice baby!

Ibland önskar jag att livet kunde snabbspola framåt. Så man får veta vad som kommer hända. Men samtidigt så vill jag spola tillbaka. Gör om, gör rätt, så att säga. Men mitt i de hela så vill jag pausa. Ta en funderare en stund. Men vad ska jag fundera på? Förutom varför varför varför!
De är så mycke varför just nu. Och några varför inte. Does this even make sense?!

Förhoppningsvis så kommer saker och ting bli lite stabilare här framöver. Men jobb osv. Jag ska börja lägga undan pengar, så jag både kan åka med Isabelle till London i vår + att jag vill vara ledig ganska mycket i sommar.
Fast egentligen kanske man ska ta och jobba ihjäl sig i sommar ist. Så man slipper tänka så mycket på allt annat som ska spela in i livet för att göra en riktigt lycklig.
Å andra sidan så är jag faktiskt ganska så lycklig. Men givetvis så fattas de några bitar i mitt pussel. Jag har väl förlagt dem.
Och i vanlig ordning så fokuserar man på helt fel saker. Jag måste ändra inställning OCH inriktning. Men jag vet inte hur man gör. Jag är väldigt förundrad över människor som bara helt kan stänga av och blockera ut saker. Kan man verkligen göra de? Egentligen. Eller finns de där i bakhuvudet hela tiden utan att man tänker på att man tänker på de?! Nu vart de verkligen snurrigt. Ber om ursäkt för de.

I min värld så fungerar de inte riktigt så. Jag anser inte att jag ska behöva state the obvious. Med tanke på att de borde vara så UPPENBART!
Men de jag nu pratar om (som förmodligen inte många, om ens någon förstår) är inte ett normalt beteende, om man inte är frosty the snow bitch dvs. Men jag har inte sett några tendenser till de heller.
De här är egentligen så urbota korkat så de liknar ingenting.
Egentligen så har jag varken tid, lust eller ork med de här. Jag har ju för enda in i glödheta helgoland ett liv att leva. Just nu så känns de mest som att jag står på ett löpband. Jag springer och springer men kommer ingenstans.

Som vi (mest jag och Sara) säger till barnen - Har du sirap i skorna eller?

Äsch. Far enda in i baljan med dig!



Snusk och förnedring



Gott natt allesammans. Nu ska jag åka och köpa snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0