Isabelle Lalér gillar att överdriva. A lot! =)

Hejsan hejsan=)

Ja, ska man lyssna på Isabelle, så spelade jag ju tydligen poker i närmare 19 timmar=)
Riktigt så var de ju inte. De va väl ungefär som gången då Isabelle åkte för att klippa sig, men aldrig kom tillbaka=) Givetvis så gjorde hon ju de, men meddelade aldrig sin ankomst hem=) De om något är väl oroväckande? Okej om jag nu skulle ha spelat poker i 19 timmar, de tyder ju på att de går bra för mig. Men att sitta i närmare ett dygn med en sax i håret, de kunde ju ha slutat precis hur som helst=)

Nog om de=)



Lite töntigt och gammalt, men kul=) Och jag är ju lite töntig, och gammal, så de passar mig fint! =)

Saker som är SVÅRA att säga när Du är full:
Oöverträffat
Innovativt
Preliminärt
Kvastskaft
Diskussion


Saker som är VÄLDIGT svåra att säga när Du är full:
Specificitet
Cogito ergo sum
Brittiskt
Konstitution
Passiv-aggressiv störning
Substantiera
Tillvägagångssätt

Saker som är i stort sett OMÖJLIGA att säga när Du är full:
Nix, ingen mer sprit för min del.
Ledsen, men du är inte riktigt min typ.
Godkväll, konstapeln, är det inte en underbar kväll?
Åh, jag kan inte - ingen vill höra mig sjunga!
Tack, men jag vill inte ha sex.



Igår då.
Jag hade inte för avsikt att gå ut, då jag lider av pesten typ. Men, så blev de iaf=) Men jag var i princip nykter,
Jag och Sara var ju bara tvungen att kolla in O´learys nya lokaler, och jag måste säga att de vart riktigt bra. Sara och jag var i vår allra bästa form igår. Var de gäller att håna folk=) Elak? Ah lite! Nödvändigt? Ah, mycket=) Folk får skylla sig själva om man går ut att ha tittat sig i spegeln! =)
Var några roliga och mindre roliga incidenter igår. Orkar inte skriva ner allt, you had to be there=) Vilken klyscha, haha=)



Mitt horoskop inför morgondagen

"Måndagen blir rätt vardaglig men sent på kvällen händer något oväntat som får dig på gott humör. Trevligt."

De bådar gott. I hope=)



Nej men nu vill Isabelle se vad jag har skrivit om henne, så jag måste dessvärre avrunda här=)

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Jaha, det där med att jag överdriver var kanske inte så snällt sagt. Men för all del. Dra ner mig i skiten, sparka på en som redan ligger, hugg en som redan är död. You name it ! :)

Haha, spåår. Puss puss, trelig inlägg btw.

2007-12-09 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0