Järnvägsspår

Nu har jag hostat så mycket att jag inte kan ha på mig BHn. Illa mina vänner. Overkligt illa. Upprörande illa!
Jaja, jag är ju uppväxt med hippies så jag får väl följa min föräldrars fotspår.
SLÄPP DOM FRIA!!!!! =) Hahahaha!

Sidetrack, oh no=) 



"Hi Rory. What are you doing? What are you wearing? Do you think I´m pretty? Where do babies come from?"

"Hooooooow´s Deeeeean?"

Sidospår igen=)

"Just because you got the emotionell range the size of a teaspoon!"

Nej nu har jag spårat klart för en stund. Vart så sugen på att spåra efter Isabelles kommentar=)



/ Frida "Ursäkta mig, men skulle jag kunna få en gaffeltruck till mitt emotionella bagage?!" Holm

Kommentarer
Postat av: Carro

bra gjort frida! Bra bloggande! Puss=)

2007-12-10 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0