Julfest

Ah hej!

Igår var jag på julfest hemma hos Angelica. Och de slutade ju sisådär=) Någon (Angelica) kom på den superba idén att vi skulle spela kungen. De va en dum idé. Roligt förvisso, men förödande. Jag vart kalasfull och avlägsnade mig från området innan 12.

När jag kommer hem till mamma, eller när jag kommer till trapphuset, så hände de en liten olycka.
Första trappan går jätte bra. Andra trappan gick käpprätt åt helvete. Jag gick av någon outgrundlig anledning på den smala delen. Och ett tu tre så släppta jag taget om betongpelaren. Och hur slutade de då? Jo jag faller handlöst bakåt, träffar varenda trappsteg. Slår mer eller mindre ihjäl mig.
Mamma vaknar av min vurpa och kommer ut i trapphuset, och då hon inte är miss sympatisk direkt så frågar hon då inte "hur gick de?" eller nått i den stilen. Utan hon fråga "vad i helvete håller du på med?!" Varpå jag, sur som fan och har jätte ont svarar "ja, jag ramlade ner för trappan, vadårå?" =) Som om de skulle vara de mest självklara=)

Så idag har jag jätte ont i kroppen. Fetaste blåmärket på rumpan. Har även blåmärken på ryggen, höger skulderblad, båda benen och på ena armen.
Så summan av kardemumman? Jag mår som jag förtjänar, och lite till=)
Jag kunde ju ha slagit ihjäl mig. Helt galet.



Och Isabelle då? =) Hur går de för dig egentligen? =) Skulle inte du ringa mig, så vi kunde boka dina biljetter.... =)

Kommentarer
Postat av: iza

min kära. Denna alkohol är förödande !
När jag kommer upp så håller jag i dig i alla trappor =)
Ja men vi tittade ju på biljetterna, men det var ju inte så billigt som du förklarade. Förskönade du priser må tro? =)
Ringer dig kanske ikväll, då jag antagligen ska hem nu. Puss Puss

2007-12-15 @ 22:53:31
Postat av: Carro

Jag saknar dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyss=)

2007-12-18 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0