Klockan

är nio (i skrivande stund). Hur gick de till? Vart tog den här dagen vägen? Är alldeles i ett chocktillstånd nu.



Är fortfarande sjuk. Nu även med seriös smärta i revbenen. Har troligtvis haft sönder något där inne. Varför inte liksom. När jag ändå har farten upp med att må dåligt. Nej, nu är jag lite väl deprimerande. Skärpning!



Ja du Isabelle, min lilla chokladkaka där=) HAHAHA! Kunde inte låta bli=)

Nej, jag är ledsen mina damer och herrar. Jag orkar inte skriva mer idag.

image20

Duschen kallar!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Haha.. chokladkaka!
Nååå=)
Vet du vad? Nu kom moder jord hem, så jag ska ta ett allvarligt snacka med henne, så återkommer jag när min telefon laddat lite, för jag har inget batteri kvar.. :)
Puss Puss

2007-12-11 @ 18:35:05
Postat av: Marina

Sönaste bilden. Hur har du det hjärtat?

2007-12-11 @ 20:05:19
URL: http://nogg.se/thidoos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0