Mina drömmar

Ja, jag ska ta och berätta lite om mina drömmar. Drömmar som kommer på natten då, givetvis! =)

Hade en väldigt skruvad dröm om mig om min gode vän Isabelle. Vi ska åka utomlands (var är oklart). Vi befinner oss på arlanda, utrikes terminalen (fast den ser ut som inrikes). Jag ställer mig i kö för att checka in vårat bagage. Isabelle står kvar utanför av någon outgrundlig anledning. När jag till min fasa kommer på att jag inte har något pass! Får panik (självklart)! Springer till polisens lucka som mycket lägligt helt plötligt bara finns där. Försöker lite fint fråga om man verkligen måste ha ett pass för åka utomlands. Givetvis så behövde man även de i drömlandet. Försöker då ljuga ihop en historia om varför jag inte har något pass, i hopp om att jag ska få åka iaf.
Vart Isabelle befann sig under denna stressade tid, är även de oklart=)

Ja de här va då lite onödig fakta =)



Nu ska jag straxt bege mig till Sara för att få mig lite mat. Får se vad som händer ikväll. Har ju fortfarande dunderhostan, så de blir väl till att hålla sig inne. Tråkigt nog! =(



En liten hälsning till Isabelle bara - Bra där Isabelle=) Mycket stolt över dig! =)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

haha, skruvad dröm !! Jag satt väl och åt en piggelin någonstans kan jag ana!=)Sitter du fortfarande och spelar Poker eller, - Jag ringer upp dig om ett tag, är mitt i pokerspelet.. Har Frid ringt upp? Neeej..
Men jag kan ju ringa dig snart. Har ju ditt nr.. :)
Puss Puss

2007-12-09 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0