Näe, nu får de vara nog....

Jag orkar faktiskt inte... Livet är drygt nog som de är.

If you want something, let it go.
If it comes back to you, it´s your forever.
If it doesn´t, it was never yours to begin with.



Jag ska sluta snusa också. Och med tanke på att jag är broke as fuck, så kommer jag inte kunna äta ihjäl mig heller. För de har jag inte heller råd med. Vill egentligen inte alls sluta snusa, men de finns nog ingen annan utväg, med tanke på att dom ska höja alla jävla skatter så ingen har råd med någonting.
Om man inte är höginkomsttagare då dvs. Dom små asen! Haha.
Avundsjuk! Ah lite=)



Som sagt Isabelle. De är tur du har mig=) haha. Annars så hade du suttit där på flygbussen i morgonbitti, tröttare än döden, för att ankomma till Arlanda och upptäcka till din stora förvåning att du är där på helt fel dag=)
Lite komiskt hade de ju allt blivit.
Men på söndag, då är de du som sätter dig på rätt buss och kommer hit till mig=)

Caroline - Jag hoppas att du får ett fantastiskt nyår=) Puss på dig.



Nej nu ska jag ut och bränna mina stackars slantar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0