Nu mina damer och herrar

Har jag dator och internet hemma=)=)=)=)

Åh vad ska jag skriva?=) Jag är så glad, så glad!

Lägenheten däremot ser ut som 7 svåra år efter denna lilla installation. Och de ska sägas också att jag, Frida Holm, har kopplat ihop datorn och modemet helt solo. Nästan utan en endaste liten tendens till hjärnblödning=)
Några mindre incidenter kan ha inträffat med jag behöll lugnet och tappade inte humöret.

De här måste firas=)

Jag kanske inte riktigt tänkte hela vägen om vart jag valde att placera min skapelse, men de får jag ändra om senare. Typ imorgon när jag har blivit tokig över att bordet är i vägen.
Plus att jag garanterat behöver en annan stol än den här pallen jag sitter på. Kommer få ryggskott.
Men inte att förglömma nu, jag är överlycklig=)



Annars då....

Jag har dagen till ära arbetat min sista dag på boxer. Och vad åstadkom jag på 9 timmar?
Jo, fem registreringar från ett program som heter balboa (töntigt nog) och 36 mail. De va allt. Kan nog med jätte gott samvete säga att jag låg lite på latsidan idag=) Men va tusan, de är sånt som händer.



Och...

Min undersköna Isabelle Lalér kommer den 30/12, för att fira in de nya året med mig. Även de är jag ytterst tacksam och underbart glad över=) <3

Ska väl även säga/skriva varsågod till era (Caroline och Isabelles) "julklappar" =) Hihi. Shyyyy, inte skvallra=) Men berätta gärna för edera föräldrar=) Så hamnar jag garanterat på +sidan=) I love you both dearly my darlings!

Nej, nu ska jag ut och utforska de stora Internet. Haha.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: carro

sötnos, ja ringer dej i kväll när ja ska ut på facebook:) haha! ja kunde inte sova i går efter ja pratat me dej! ville bara sätta mig vid datan igen:) haha. pusss!

2007-12-20 @ 06:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0