Nya friska (sjuka) tag!

Tjat tjat tjat! Jag skriver väl lite mer detaljerat då! =)



Fredag:

Jag och Sara bestämmer oss för att ha en girls night out. Jag jobbar till 20:30, Sara hämtar upp mig utanför jobbet, hem och hämtar lite vin, smink, skor och kläder.
Åker hem till Henne och Frans. Jag dricker lite vin och gör mig i ordning. Sen tar vi med oss flaskan och parkerar bilen i garaget. Sitter där en sväng och kuckilurar (som dock är så ute=) ). Sen banar vår väg vidare mot News. Där de var smockat! Vi lyckades dock ganska omgående hitta oss ett bord, där vi kunde fortsätta vårat kuckilurande (som fortfarande är så ute)
Vi sitter där och snickisnackar lite varpå, hör och häpna, Joe Labero dyker upp! Givetvis så var de ju inte den riktiga Joe Labero, men den här dåren dycker upp från ingenstans och använder sig av pickuplinen "får jag visa ett korttrick" =) Smula skrattretande, men an A for effort! Jaja, hur som haver. Vi går på MacDonalds och äter massvis med mat och efter de var kvällen mer eller mindre slut. Några mindre detaljer utelämnas.

Lördag, söndag och måndag:

Åker till munken. Gör mest ingenting. Åker in till stan ganska tidigt på söndag, städar upp lite i mitt organiserade kaos. Går och lägger mig klockan 20:00.
Vaknar upp på måndagen och är jätte sjuk. Ovanligt va?



Ja de var väl de. Nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Trött i hjärnan.

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0