Nyår

Hejsan!

Jag skulle tycka att det vore helt fantastiskt om du Isabelle skulle komma till mig över nyår. Underbart är också ett ord som jag känner passar in=)
Och du vet vad jag har sagt. Antingen så kan jag stå för din mat under tiden du är här, eller så betalar jag halv din biljett hit. Om jag så ska behöva gå och möta dig halvvägs, så gör jag de. DU SKA HIT=)
Vi kommer ha en underbar nyårsafton, mitt ute i ingenstans=) I goda vänners lag=)
Skoter (och kanske skid/brädåkning =) ) på dagen, och Åre, typ Bygget på kvällen=)

Jag känner att 2 låtar passar in till den här tillställningen - "oslagbara", och "de är över nu"
Motivering - "Oslagbara" = De säger ju sig självt. Vi är de helt enkelt=)
Och "De är över nu" = Att 2007 äntligen snart är över! Och hur skönt ska inte de bli? Börja om på ny kula=) Få en ny start. Kanske ett år då inte allt går åt skogen=) De kanske blir året då jag har tur, ska inte hoppas för mycket, men under har ju skett förut=)



Ska de vara så inihelvete jävla svårt att bara slänga i väg ett sms? Ett ynkligt lite typ "kom och ligg" sms? Haha! FFS! I´ve got needs for crying out loud=)
Låt oss hoppas att du aldrig läser detta=) HAHAHA!
Jag är ju sjuk i huvudet!



Utdrag ur Isabelles blogg:

"Var är alla mogna killar föresten? ;)
Detta är till Frida: Jag har kommit fram till åldern inte spelar någon roll, alltså om man ser det från din synvinkel=) Man kommer inte ifrån det !!
Killar är ju typ, som Carros mamma säger, tre år efter i hjärnan än tjejen.
När tjejen är 25 så börjar killen sakta med säkert mogna, och de äldre killarna börjar då bli alltmer glömska.. :)
Men hur länge håller datumet? Som du säger, han är ju inte purung, när inser dom det? Nee, för han börjar bli GLÖMSK !! =)

Nåå, vad ville jag ha fram av detta?
Hmm, inte vet jag.. Behövde rensa tankarna lite.Men det är endå bara min Frida som ska fatta det !
Att människor är så jävla komplicerade?! Till vilken nytta?
Neeej, jag håller med dig Frida. Killar är som ryska ordböcker !! ;)"


Du har så rätt min kära. Både med att de förmodligen bara är jag som fattar, och biten med killar=)
Även karlarna har ett bäst-före datum. Oavsett om de är längre än kvinnornas. Av någon helt outgrundlig jävla anledning, men de är ju bara så de är. De är bara att lära sig att leva med de. MOTVILLIGT!
Och ni män då som tycker att tjejer är så förbannat invecklade. Vad tänker ni med egentligen? De blir inte krångligare än vad man gör de till.
Ni säger gärna att ni inte vet vad vi vill. Men! Gud förbjude att man då skulle använda tydliga ord (och ibland även bilder=) ) för att tala om vad man vill. Nej för då är man helt plötsligt jobbig eller efterhängsam.
Nu ska de väl även tilläggas att jag inte har vart de i de här fallet. Men, de är ju bara Isabelle som är tillräckligt insatt i ämnet och förstår vad jag pratar om, Och så ska de förbli (mer eller mindre).
Hur fan ska man bete sig då? Man går här och trippar fram på tå och knappt varken syns eller hörs, för att *pip* inte ska få nojan och fly fältet. Och jag har skött de här jävligt snyggt!

Vad ville jag ha sagt med detta då? Ja egentligen inte ett skit=) Kände bara för att släppa ut katten ur säcken eller vad man nu säger=)

God natt allesammans! Och sov gott!

Best regards!

Frida "kokosnöten" Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0