Oh boy, oh boy, oh boy!

Haha, kände bara för att ha de som rubrik.



Ja gott folk (Iza), jag är tillbaka från de döda! Typ.

Har ju fortfarande ingen dator, än mindre internet, vilket gör de lite tricky att uppdatera här regelbundet. Men jag ska nu göra ett tappert försök att skriva något intressant.



Ja, som vi alla vet, så har jag ett immunförsvar lika bra som en påse skridskor på en sandstrand.
Jag är då med andra ord dyngsjuk nu igen! Har legat i feber, halsont och hosta i 3 dar nu. Jätte roligt. Verkligen!



Dessvärre mina vänner, så har jag nu, efter noga övervägande, kommit fram till, att de är helt tomt i mitt huvud. Jag är för att trött för att komma något att skriva. Jag kanske återkommer lite senare!


Kommentarer
Postat av: carro

måste ju säga att du verkligen måste bättre på ditt blogg skrivande. de finns kurser sörru, hos mig o isa. >Kostar endast : 500 kr per gång för en timme. (och då ingår de att skratta mycket) väldigt bra pris måste ja säga!=)
Sötnos bli frisk nu! Puss!

2007-12-05 @ 18:51:26
Postat av: Iza;)

Åhh, Att Carro alltid glömmer detaljerna.
I detta pris ingår även en kopp varm te och en bit chokladkaka, som bakats av Iza på morgonen.
Om så önskas, finns öven grädde att köpa med för en 5:a extra.
Vi är glada att ha dig som kund !
Sötnos, bli frisk nu! Puss Puss

2007-12-05 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0