välkommen tillbaka

herr Ågren! Jag kan ju inte förvänta mig att du skulle vara borta förevigt. Så jag välkomnar dig med öppna armar. Bring it on!
Jag är så dum ibland. Dumma dumma Frida. Eller ett citat av Betnér "jag är så jävla dååååååååålig!"

Ja jag var ju då ut igår. Jätte trevlig kväll. För en gångs skull så orkade vi vara ute till 2. Ständut blakk spelade. Massa märkliga grejer i vanlig ordning hände. Just den biten är de inte så mycke ångest inblandat i. De va ju sen när jag kom hem som min hjärna fullkomligt fick frispel.

Jag ringde!
Nu är ju de bara ett fåtal av mina läsare som vet vad jag pratar om.
Ibland vet jag verkligen inte hur min hjärncell arbetar.
Förhoppningsvis så är de bara jag som överreagerar, som vanligt. Men jag har ju aldrig ringt förut. För de vågar jag ju egentligen inte. Men för ett kort ögonblick, så gick jag emot alla mina principer.


Nej! Skärp dig nu Frida! Du är inte 2 år gammal. Du är 22!!!! Stop being a baby! Kan han inte ta att du ringer (som som sagt ALDRIG har hänt förut). Ja då är de ju ingenting att ha. Jag tror iofs inte att de är så farligt. Jag har ingen lust att v ara en realist just nu. Jag vill vara en optimist.



Isabelle, skynda dig hit nu. Innan jag gör mer dumheter=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0