Vilken dålig dag

Ja sanna mina ord, idag är en fruktansvärt dålig dag! Och jag tycker inte om dåliga dagar för de betyder att jag är på dåligt humör, och de mina vänner, tro de eller ej, tycker jag inte om. Jag har ju för böveln slutat upp med att vara sur och arg. De är ju bara för tråkigt. De är tur att jag har Isabelle som kan vara mitt bollplank=) Stackarn har fått genomlida all min frustration idag=) Men de är väl de vänner är till för. Eller hur? ; )

Jag är iofs mest sur över att jag är sjuk. Jag orkar inte hosta mer. Jag är trött i kroppen, har inte sovit en hel natt sen förra veckan.
Jag har en virusinfektion i mina lungor. Trevligt va? Och för informationens skull, så finns de inget man kan göra när de är en virusinfektion, de är bara att rida ut stormen!

I natt kommer jag sova sittandes. Jag har gjort de förr och kan göra de igen!



image19

Tycker den här bilden är väldigt kul. Följ pilen så hittar ni mig där bakom.
Viss nivåskillnad på mig och Robin=)



Har ju glömt att länka till Izas blogg angående min Norrtäljevistelse. Hon skriver ju så bra och har en tendens med att vara först med uppdateringarna=)

http://ittza.blogg.se/1196010954_farvl_min_kra_pingvin.html



De va allt för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Allt för dig.
Tycker ju att det är roligt att prata med dig, även fast du ibland kan vara lite för negativ ! :)
I love you anyway ! :)
Puss Puss

2007-12-08 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0