I´m sick! Again!

Ah hej!

Jag är sjuk nu igen. This is absolutly outrageous! I morse när jag vakna (och ja, jag vaknade faktiskt till liv i morse, och inte nu på eftermiddagen! Hör och häpna=) ) så var halsen och näsan helt igenmurad. Huvudet känns tvådelat, illa illa!
Nog om de!



För att svara på de Isabelle skrev i sin blogg angående vårat förhållande så säger jag följande - Varför kan inte vi vara tillsammans för? Jag menar, vi lever i ett modernt samhälle där de är fullkomligt YeayOkej!
Isa, Jag tycker du är fin. Om du skulle dra bak håret så skulle du vara snygg. DU ÄR SNYGG! JAG ÄLSKAR DIG! Hahahahahaha! (För er som inte har sett Linas kvällsbok, så fattar ni förmodligen ingenting. För er som har de, men inte ser humorn i de hela, SYND!)
But I do love you dearly my love=)=) Men jag vill dessvärre inte avancera de förhållande vi har nu. Vi får helt enkelt förbli vänner som inte kan motstå att prata med varandra om ditten och datten sjuttielva gånger om dagen! =)

image15

Isabelle, så vacker som bara hon kan vara=)

Btw, har hört en fågel viska att du är lite besviken på mig som inte skrev att även du min vän ska dansa på bordet=)



Ikväll ska jag äntligen färga, slinga och klippa håret=) Som jag har längtat!

Och, så måste jag ju då meddela att min nya telefon har kommit. Den är så fin! Jag ska verkligen göra ett tappert försök att INTE tappa telefon tremiljonersjuhundrafemtiotusensexhundrafjorton gånger i golvet/marken, och definitivt inte i en redbull och vodka! =)



Nej nu får de nog vara bra=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Frida i dag vet du, får jag linas kvällsbok!!!=)=) Wieee! IVAR!!!!!

2007-11-14 @ 16:21:40
URL: http://carroliiten.blogg.se
Postat av: Iza

Neej, men se på fan !
Var man än tittar så hittar man ju bara BEDRÖVLIGA kort på en själv! :)
Dessa kort Frida, var inte till för allmänheten! :)
Hahaha!
Dessutom har min byracka lagt en jävel, fan va de luktar !
Puss Puss! :)

2007-11-14 @ 21:07:35
Postat av: Marina

Hur många mobiler har du avverkat de senaste åren?!=)

2007-11-14 @ 23:31:30
URL: http://nogg.se/thidoos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0