Long time, no see=)

Nämen hej min kära vänner och bekanta!

Ja, då jag inte har tillgång till någon dator (och även om jag hade haft någon så har jag inget internet) så tar de lite tid mellan uppdateringarn.
Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge=)

SÅ! Har ju blivit utmanad av Anna, så jag tar väl och börjar med mina 7 sanningar:

1 - Jag tror jag lider av en släng av nymfomani. Men vad gör de liksom? =)
2 - Jag kan dricka sjuka mängder alkohol. Kanske inte jätte bra.... =/
3 - Kan ha ett vansinnigt morgonhumör om jag nåste gå upp tidigt. Som tur är bor jag själv, så de är ingen annan än jag som lider av de. =)
4 - Jag har ett helt stört sifferminne. Vilket i vissa lägen kan ha förödande konsekvenser. Finns tydliga bevis på de från i veckan. Skit också, might I add!
5 - Jag tycker om att tvätta. Får liksom ro av att stå i tvättstugan. De eller så hör de ihop med sanning 1. =)
6 - Jag skall varken äga levande blommor eller gud förbjude, djur! Jag är nog den enda i världen som skulle lyckas ta dö på en plastblomma. Och de är ingen liten bedrift. =)
7 - För att skryta en sväng till, så är jag helt overkligt bra på Engelska!

That´s all folks! Jag utmanar nu Maria och Cecilia. Tänker inte utmana 5 st=) Punkt slut.



Åter till ordningen!

Jag har nu bokat biljetter till Norrtälje. Eller mamma har=)
Så mellan den 22/11 - 25/11 så befinner jag mig i dom sälla jaktmarkerna=)
På fredagen så blir de Ålandsbåt och förhoppningsvis en dyngfylla=) Min kära fröken Drotz har lovat mig dyrt och heligt att jag ska få se henne på bordet "Johanna på bordet, Johanna på bordet" hear the choir my friends=)
Och efter de så bär de väl av in till storstan Norrtälje. Jag vet att de är väldigt många som vart oerhört avundsjuka nu, men de kan du inte hjälpas. De är dessvärre inte alla som får vara med i detta sofistikerade gäng=) Sry!

So far so good. Planeringen har väl inte kommit så mycke längre. =)



Här kommer ett litet utdrag ur mailet jag fick av Isabelle, då hon skickade över bilderna till mig. Inte för att bilderna hade något med saken att göra just nu, men de var så kul att jag måste dela med mig.

"Föresten, jag kuggade på teoriprovet idag.
Jag köpte lina. Knöt fast det i en bro utanför vägverket. Vinkade till höger (som prinsessan Viktoria, lite böjd hand)
Men ändrade mig när jag skulle ta steget ut .. Så jag vände om och beställde en ny tid och denna gång ska jag FANEMEJ klara det ! :)
"

Åhh Iza, it made my day! =) Grattis till att du faktiskt klarade de sen=) Du är så jävla BRA!!! =)

Nu kanske ni okända läsare tror att vi är skvatt galna som skojar om självmord. Men de är inte så allvarligt =) Vi är inte så självmordsbenägna som de verkar. Vi gillar helt enkelt bara att överdriva lite då vi bl a är besvikna, ledsna, arga eller för all del, bortgjorda =)
Nä men allvarligt nu. Hur kul låter de om man t ex har haft en galen utekväll, gått hem med fel person och vaknar upp med Herr Ågren. Och så ska man förklara hur man känner och säger "När jag vaknade imorse, så hade jag sån ångest att jag stampa i golvet" (kom inte på något bättre att skriva) Hursomhaver, de är ju väldigt tillintetsägande! Däremot om man säger så här, så är de ju lättare att förstå hur dåligt man egentligen mår - "Alltså jag har sån sjuk ångest att jag måste nog tyvär gå ut och leta rätt på en stabil gren, hänga mig en sväng och efter de så ska jag nog ställa mig framför bussen" You get the picture? =) Lite mer dramatiskt.



De va allt för den här gången!

Med vänlig hälsning
Frida, som är mycket som börjar på O. T ex Oresonlig, oberäknelig och för att inte glömma OVERLIGT bedårande=)
Däremot så är jag varken okysst eller oskuld. Hur kul skulle de vara liksom?=)



                                                                                         I´am a secret

Kommentarer
Postat av: Iza

Hahah!
Hade totalt glömt att jag skrev det där ! Jag har ju såå himla dåligt minne !
Haha, faan va jag är rolig !
Hörs senare. Puss Puss !:)

2007-11-11 @ 18:00:03
Postat av: clemme

Cool blogg första gången ja hört en tjej erkänna att hon är en nymfoman. mina fråga är norrtälje stort? jämfört med vår stad vill säga.

2007-11-13 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0