Munkflohögen

Ja, jag har då spenderat en hel helg i Munkflohögen.

Så,

Fredag: Jag åker upp med Hannah. Vi lagar en utsökt middag beståendes av fläskfilégryta med ris. Jag fick den stora äran att krydda (kan inte riktigt förstå varför, då jag är förkyld och har nedsatt smak). Men, de gick bra. Ingen dog och dom sover fortfarande gott om natten=)
Daniel kommer hem med en skoter. Så han tog med mig ut på en åktur. Då jag inte är farträdd och saknar omdöme så fick Daniel köra hur fort han ville. Så väl också tilläggas att vi körde fast.
Vart ett och annat glas vin också.

Lördag: Konstigt nog, så har jag inget minne av vad jag gjorde på dan. Mycke märkligt.
På kvällen fick Hannah och Daniel gäster, så då vart de fläskfilé igen. Varför inte liksom.
Hade tydligen glömt att jag skulle äta middag med pappa och Lena. Så efter en stund så åt jag middag nr 2. Lax med potatis.
Sen in till Hannah igen för att äppelpaj.
Herregud, hur mycke äter jag egentligen? =)

Idag, söndag: Hör och häpna nu gott folk, men idag har jag åkte längdskidor med Daniel. Har inte åkt på flera år, men de gick galant trots omständigheterna (För långa skidor och stavar + förstora skor) Skam den som ger sig. Ramlade bara 2 ggr.
De är hårt virke i en fd Munkenbo!
Idag har jag bara ätit middag. Har inte vart hungrig idag faktiskt, men de kan ju även bero på gårdagens stora matintag, då gick de ingen nöd på mig inte!

Kan nån tala om för mig varför jag skriver om vad jag äter och inte äter?
Tror inte jag är riktigt 100 idag. Eller någon dag för den delen.

Hej, Frida Holm heter jag och har en diagnos. De är inte bara ADHD, de är tamefan hela alfabetet=)

Nu ska jag gå in till pappa en sväng.

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Gumman min, var har du tagit vägen? Du har inte ringt och det är bara din telefonsvarae när jag ringer. =(
Hur som helst, har jag lite "goddiga" nyheter. Så gör gärna besväret att ringa mig! :)
Puss Puss

2007-11-19 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0