Time to say goodbye......

Inte riktigt än va? De får inte vara så!

Hursomhelst, Paul Potts gör den låten väldigt bra!



Jag och André har precis tittat på Sin City, mycket skruvad film. Jag vet inte om de är en sån film som man ska säga "Sin City - Se den, bra film!" Jag kan som inte sätta fingret på om jag tyckte den va bra eller inte. De lutar mer åt INTE faktiskt =)



Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på Isa, då hon inte ser ut som en mupp=)=)=)=)

image16
You´re like a statue! Underbart vackert! =)



Förövrigt så mår jag allmänt kasst. Dyngförkyld! Hoppas de släpper innan helgen. Om inte annat så blir de väl en nykter lördag med Majsan och Cilla. Vi ska ju ha glöggafton då, vad de nu innebär=) Glögg, vin, brieost och kex. Messmör till Cilla, då hon ogillar brieost=)
Maria går i tron om att hon kommer få mig att sjunga kareoke. Jag är ledsen att göra dig besviken, men de är de värsta jag vet. Den dagen då jag har tillräckligt med pengar för att hire a hitman på den dåren som uppfann kareoke, så kommer jag inte att tveka! =)

Jag har inte pratat med Isabelle på 2 dagar nu. Förjävligt känns de faktiskt!
Går de för lång tid mellan uppdateringarna, ja då finns de en risk att jag bryter ihop! I wan´t you, I need you, oh baby, oh baby=) Närååååmen! Känn ingen press raring! Tids nog så hör jag nog ifrån dig! Haha!

Nu måste jag ha mat!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: iza ;)

Hehe.. Fin bild där !;)
Jag ringer dej snart, eller om ett tag för jag har en uppgift som måste vara klar och jag är aningen stressad.
Ha det så bra så länge my dearest ! :)

2007-11-15 @ 19:25:32
Postat av: Cilla

Vilken tur att ni vet vad jag tycker om & inte=) Messmör är riktigt gott ju=) Puss

2007-11-15 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0