Time to say hello=)

Idag är Frida ff! =) HAHAHA! Och för er som inte vad vet de är, synd=) Blir ingen förklarning, då de inte är för allmänhetens små öron/ögon.....



Underhållande samtal mellan mig och Isabelle igår på telefon (20 år senare) =)

Isa - Ni måste spräcka tystnaden..
Frida -  Åh, spräck mig. Hahaha!
Frida igen -Säger man verkligen spräcka?..... Spräcka? Spränga? Spräcka? Spränga?
Frida återigen - BRYTA! Så säger man! Hahaha.

Samma samtal en stund senare, nu även på msn. Mycket avancerat=) (fortfarande 20 år senare)

Frida - Men du vet Paul Potts?
Isa - Paul Potts?
Frida - Ja, men han som vann Britain´s got talent.
Isa - Men Frida, vi har inte den kanalen här nere! Haha.
Frida - Haha. Vänta så ska jag skicka en länk.
Isabelle öppnar länken. De blir tyst i luren!
Frida - Isa, hallå?
Isa - Ah=(
Frida - Men Isa, gråter du?
Isa - Ah lite!
Frida brister ut i asgarv!
Frida - Vänta så ska jag skicka en till länk.
Skickar nu på Connie Talbot, 6 år, som också medverkade i programmet. Mycket begåvad!
Återigen tystnad!
Isa - Men Frida du får inte skicka sånt här!

Hon är så känsla så min lilla Isa. Men det är så charmerande=)

Om de nu finns fler Paul Potts-oskulder så kommer här länkar (Även Connie Talbot):

Paul Potts - http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
Connie Talbot - http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related



Töntigt. Kuckelimucka är så ute! =)



Idag är en riktigt bra dag! Förutom min förkylning då. Men, en dag som denna så överlever jag mer än gärna=)
Jag ska snart bege mig ner mot stan för att sedan bege mig mot Munkflohögen och tryggheten=)
Är iofs trygg i stan också, men ibland så måste jag bara åka dit ut och ta igen mig lite. Mysa med barnen. Känner att jag har tålamod för de=)

Ha de så bra alla fina människor! Jag verkligen älskar er allihopa=)
Nej, nu överdrev jag! De gör jag ju verkligen inte=)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0