Trött på att vara sjuk

Nu börjar jag på allvar ledsna på min snoriga näsa. Mysigt va? =)

Idag är jag ledig. Skulle träffa mamma kl 12 för ett nytt ångestmoment på BHbutiken (tätt intill). Men då systers barn har blivit sjuka, så fick jag den stora äran att åka ut i blixthalkan och hämta dom på dagis.
Slog sedan slag i saken, och tog med dom på Arctura. Vi åkte bara upp i hissen och titta på utsikten, fika får vi göra en annan dag. Liam tjatar varenda gång vi åker förbi där.

                    

Ska träffa mamma vid klockan 17 och köpa BH då. Jag känner hur de bränner i plånboken. Men men, de är dags nu.



Jag har bestämt mig för att sluta svära=) Fina flickor gör inte de. Haha. Jag ska prata rätt och riktigt.



Tänkte ta tillfället i ackt, och be Isabelle om ursäkt =)
Hur kunde jag glömma att ringa dig? Borde vara en omöjlighet=)
De skall icke upprepas! =)

På torsdag som sagt åker jag till Norrtälje. Mellanlandar på Singö, innan jag på Fredag morgon blir uppplockad av Johanna för att åka till Norrtälje och lämna av hennes dotter.
Tydligen så hade Johanna stränga order om att vi ska åka Eckeröbussen. Så vid kl 13:45 så börjar början på slutet=) Vet inte hur nyttigt de är att börja dricka alkohol så tidigt på dagen=) Jag lever ett hårt liv. Haha.

Lördagen är fortfarande ett mysterium. Vad ska vi göra då? Men vi är ju ett kreativt gäng så de löser sig nog=)

Nu blir kaka!

Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Hehe, gumman.. ! Det är bra att sluta svära ! :)Titta på mig, jag svär aldrig..;)
Jag ringer dig om ett tag, då det är dags för kaffe.. ! :)
Puss Puss

2007-11-20 @ 15:08:40
Postat av: Iza ;)

Uppdatera nu ffs Frida !
Har du inte sett att jag har skrivit så fingrarna brinner?
:)
Puss Puss, miss you !

2007-12-02 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0