Golvet är klart

Japp, och de vart superfint! =) Har bestämt tapeter nu också, så i helgen blir de tapetsering för hela slanten. Pappa betalar=) haha. Pappa lägger ut om inte annat, så får vi tillbaka de ur fonden. Och på måndag blir de Ikea. Yeees=)



Samtal mellan Frida och Iza:

Iza - Nu ramla polijetten ner!
Frida - Polletten Iza. Så nä jag tror inte den har trillat ner än =)
Iza - Haha, jag har tyckt att de inte föll rätt i mun!




Nu har jag fått schema för oktober månad. Och de ser ljust ut faktiskt. De enda som måste ändras är nu på måndag. För då ska jag ju som sagt på Ikea!

Kommentarer
Postat av: IZa

HAhaahaa.. sanslöst kul ! :) Poljietten ! ;) Jaja, nånå. :) Saknar dig. men snart, jänta, snart ! :)

2007-10-04 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0