I väntas tider.

=) Nej, nu ska vi inte ta och tolka de där fel=)
Jag väntar enbart på att jag ska köra i väg en liga på krogen. Ut och bränna med familjebilen=)

Min dag idag har vart lite lagomt seg!
Började 08:24 imorse. Mamma kunde inte sova, så hon tänkte att "jag vet, jag lyssnar på en ljudbok. ASHÖGT!" Höll på riktigt på att få fnatt! Jävla dåre=) Men men, jag är ju på hennes vatten, så då är de väl bara att följa hennes regler. Hårt men rättvist=)

För att återgå till ordning. Efter detta brutala uppvaknade, så klev jag motvilligt upp då naturligtvis!
Vi tog oss en uppfriskande promenad in på stan och upp till sporthallen för att kolla på Felicia och hennes första gymnastiktävling. Ja min lilla vän. Vi säger väl an A for effort=) och bättre lycka nästa gång! =)

Och efter de... Så åkte vi till skidmässan. Hannah hade en längre diskussion med representanten från Peak. Om Made in China=) Ja, jag orkar inte skriva mer ingående om de. Därimot så hittade jag ett par bedårande par skidor. Ska nog börja åka skidor istället. Dom är mycket snyggare är brädor=) Yes my loves, I´m shallow=)

And then what? Vi åkte hem, jag fixade i ordning Hannah. Sen körde jag Hannah, Daniel, Johan och Susanne till deras bjudning.
Ja, sen var ju jag en dumskalle som gick med på att åka och tanka bilen. För de första, så fick jag parkera om bilen TRE(!!!!) ggr. Första gången jag flytta på mig så hade jag ställt mig vid en pump som inte hade diesel. Smart!
Andra gången, så ställde jag mig på fel sida. Ännu smartare!
Men på tredje försöket gick de vägen. Parkeringen alltså.
Sen hade vi ju bara de stora beskymret att hitta knappen för att få upp tanklocket! Jag satt på riktigt och läste instruktionsboken! Smartast! Jag ville ju inte ringa och störa dom i middan. Men, tillslut hade jag ingen annan utväg. Knappen satt under ratten. Välplacerat! =)

Men, efter den mycket frusterande tiden på bilbolaget, så kom jag hem och då hade mamma lagat en utsökt middag=)

Nej men oj va mycket jag skrev idag då=)

Träffade även Marina en snabbis=) Mycket trevligt måste jag säga=)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0