Idag är en dag

då min dödslängtan är ovanligt stor=) Ja, jag är bakis.
Kanske skulle ha ställt mig framför bussen imorse=)

Nä men skämtåsido mina vänner. Idag har det faktiskt inte vart så där vansinnigt roligt ska jag få be och tala om! Ångesten har hängt över mig som ett stort svart moln! Jag ber alla deltagarna från gårdagen så otroligt mycke om ursäkt! De skall icke upprepas. Iaf förens nästa vecka=)

Har haft ett-par-tre-stycken mycket givande samtal med min väninna Isabelle. Tackar också hjärtligt för de fina smset du skickade igår. De värmde enda in i själen=) Bilden är till dig raring=)

image14





Ja idag då. Satt hemma och kolla på fotboll (ja, don´t ask me why) när allt möjligt kom över mig. Va inte riktigt mig själv, så jag tänkte att jag kanske ska ta och fly hem till mamma...
Sagt och gjort. På med kläder och så bar de av mot Frösön. Gående då GIVETVIS!
Och när jag kom hit så var de ju ingen hemma. Men de visste jag ju iofs om jag ahde använt insidan av hjärnan, eftersom jag pratade med mamma en timme innan jag gick. Men men, ibland har även jag otur när jag tänker=)

Så jag har suttit här, och till vilken jävla nytta då? Jag ahr inte ens kommit mig för att äta än. SMART Frida! Ännu ett genidrag.



Wild women do, and they don´t regret it!



Puss och smisk, asmycke disk!

Kommentarer
Postat av: Iza

Du är en mycket, allvarligt störd människa Frida. Bli inte rädd nu. Kämpa på min vän, jag hjälper dig så gärna ! :D :D
Du är så rolig . Jag saknar dig sååå !! Många pussar your own psycko ! ;)

2007-10-19 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0