Lägenheten

är åter igen min=) Har ju iofs vart min hela tiden..

Så, idag tänkte jag ju då vara en duktig idiot och måla taket, eftersom golvläggaren kommer imorgon, då kunde jag ju kladda på bäst jag ville...
Ja mina vänner, vi kan ju då med gott samvete konstatera att de är inte något yrke jag ska satsa på=) Så otroligt, overkligt, hopplöst, sinnessjukt tråkigt. Hade ju iofs en kompanjon med mig, men han fick mest agera som min massör. Spank you kindest!

Taket ser förjävligt ut, men de gör så lite.

Nu ska jag vara social med Sara.

Kyss och hej!

Kommentarer
Postat av: carro

vem hade du me dej????? call mee. kyss!=)

2007-10-01 @ 23:07:14
Postat av: IZa

gumman då ! Jag vill att det ska vara fint när jag kommer ! =) PUSS

2007-10-02 @ 18:18:25
Postat av: Anna

Nej Frida, jag tror inte att det är något yrke för dig :)

2007-10-02 @ 19:11:15
URL: http://tusenochennatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0