Mycket lång dag

Hejsan hej!

Ja, min dag började bright and early i morse!
Skulle träffa mattläggaren kl 8. Sen fortare än blixten iväg för att parkera bilen, sen upp på jobbet. Slutade 17:30! och efter de raka spåret ner till Victors för att städa.
Sen trodde ju jag min dumma nöt, att jag kunde åka hem och ta de lite piano, men icke. André skulle ha tjejbesök, och de var ju faktiskt en riktig pudding, så jag tog mitt pick och pack och åkte hem till Sara. Sara är dock inte hemma, så nu sitter jag här, överrumplad av ensamheten, och vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på......



Nu har dum och dummare bokat sina biljetter hit=) YEEEES=) haha
Så mellan den 25/10 - 28/10 så ska dum, dummare, dummast ut på turné. Håll i er nu alla torra Östersundsbor, för nu blir de åka av! =) hahaha! Kommer med största sannolikhet bli en helt galen 3 dagars, med på tok för mycke alkohol, dumma kommentaren och galna upptåg. Om inte, så kommer jag bli jävligt besviken faktiskt=) haha, nej då. Jag längtar så efter er mina små pussgurkor=) Helgen kommer bli alldeles för kort, men sen är de ju min tur att åka ner=)

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Iza

Hahaha.. dum och dummare ! :)
Fan va skojj vi ska ha ! Puss

2007-10-03 @ 13:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0