På order av

Isabelle och Carro, så ska jag tydligen uppdaterar bloggen. Meeeeeeen, jag vet inte tjejer om jag tänker göra de eller om jag ska låta er våndas lite=) Vad har Frida gjort idag, i helgen? Har hon gjort något dumt nu igen? Tänker hon göra något dumt nu igen? =) =) Hihihi.

Näråmen! Jag har vart på Ikea och handlat. 2 brudar i en as stor transporter! Sara köpte en hel bokhylleserie och jag köpte en bokhylla, en soffa och ny bäddmadrass=) Var så här lite lagomt tungt och släpa runt på de. Så igår var de bara till att skruva i hop möblerna. Och nu försöker jag få någon ordning på mina saker. Tvdosan är dessvärre som bortblåst, vilket är mycket deprimerande. De är ju för tusan hakar Grey´s anatomi ikväll och femman finns inte. Och de går inte att göra en kanalsökning utan dosa. Jävla dilemma. Och min senila mamma som skulle vakta mina ägodelar med sitt liv har ingen aning om vart den kan vara. Därimot så verkar hon ha gått igenom alla mina saker då mina extratäcken och mina handdukar mysteriskt har hamnat i en garderob på Singö! Mycke märkligt!

Jaja, hursomhaver, så är de faktiskt i vanlig ordning väldigt bra med mig=) Känns så kalasbra att få jobba igen. Trivs faktiskt väldigt bra. Dock så ska Boxer och Aditro avsluta sitt sammarbete, så vi ska bli utportionerade på andra uppdrag. Ingen ska bli uppsagd som tur är! Men de är ingen som vet riktigt vart vi hamnar.

Nej, nu måste jag bestämt ta och avlägsna mig! I need food!

Frida



Kommentarer
Postat av: carro

Tack, då vet vi att du haft de bra o har de bra:) pusspuss

2007-10-10 @ 21:18:47
Postat av: Iza

Tack Frida. Detta har vi sett fram imot=)
Miss you ! Puss !

2007-10-11 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0