Uppe med tuppen!

God morgon!

Har vart vaken sen typ 8 när mamma ringde och sa att dom var i Gimo. Av alla ställen=) Tänkte kliva upp då, meeen de gjorde jag ju inte.. Visste att pappa inte var vaken då iaf, och de är ju han jag väntar på. Lägenheten börjar bli så fin=) Pappa och jag fick ju upp jävla fart med taptseringen igår, så vi är straxt klara. Däremot så kommer jag att bli tvungen att köpa taklister. Vart inte riktigt bra i taket. Och inte som sagt med målningen av taket heller.

Längtar sååå till imorgon=) Då ska ajg få bränna pengar på Ikea=) wiiiii=)

Nu har jag inte tid med de här längra. Pappa är på bron!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

dags att uppd! //CARRO & IZA

2007-10-09 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0