Vad gör man egentligen

när man bor ensam? Kom på när jag kom hem från jobbet idag, att jag hade ju lika gärna kunnat stanna kvar. Jag hade ju iaf inget annat att göra. Men nu är jag hemma hos mamma. Vi ska sy gardiner, men de verkar gå trögt på den fronten då mamma har fastnat framför tvn och postkodlotteriet. Ja, de ska ju tilläggas att dom missat ju vårat postnummer precis. 832 47 var de nummer som vann. Vi har 832 43. Surt!

Nä jag har ju lovat att ringa min vapendragare Isabelle, så jag gör väl de då=)

Ska införskaffa mig en dator alldeles snart. Hur ska de annars gå?

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för pratstunden i går=) du får mig alltid att skratta o bli glad! Pusspuss

2007-10-13 @ 20:27:18
Postat av: Iza

Jag vill också tacka för ett givande samtal som jag hoppas att vi kan avsluta på ett bättre sätt nästa gång, har lite planer ikväll men slår dig en plinga linga imorgon !?
Puss till sötisen!

2007-10-14 @ 19:47:10
Postat av: Iza

Uppdatera? :D

2007-10-16 @ 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0