. . . .

Ja du Isa, faan va vi ska hänga oss hela tiden. HAHA. Skulle vi ha samlat ihop alla våra grenar som vi är ute och letar efter, så skulle vi kunna bygga en mindre lekstuga=) Ingen dum idé de inte=) Ditt sprängkåta bergsluder=) HAHAHA! Nejdå, min lilla Isabelle är så from så=)

Jag börjar bli sjuk! De är en typisk öron-näsa-hals kombo. Jävligt dålig planering på den här förkylningen faktiskt. Jag ska ju för enda in i glödheta helgoland=) ha Felicia och Liam hela helgen. Oh lord. Har jag verkligen tålamod för de? Eller kommer de sluta med att dom stackars barnen åker hem gråtandes och med bestående men? Men de vet man ju inte förens efteråt=) haha

Hatar att vara förkyld! Min ständiga huvudvärk har jag ju lärt mig att leva med. Men när de göra ont när jag sväljer, då blir jag sur! Jag mår som en påse kattsand!

Sitter just nu och äter en biskvi. Näe Frida, de är aja baja. Du vet vart den sätter sig. En enkel biljett rätt ner på rumpan!

Sova lite kanske? Helst med dig ; )


Kommentarer
Postat av: IZa

=) Lekstuga ? Det lät ju himla roligt. Där skulle vi kunna driva en bordellverksamghet ?! :)
Tänk på saken ! =)
PUss

2007-09-13 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0