Adrian 1 år.

Ah hej!

Jaha, idag då? Sov till klockan 13. Sen fick jag tydligen inte sova mer. Jag som hade en plan på att sova till april typ, men icke! De var uppställning som gällde och sen ut i en outfit och frisyr som bara en mor kan älska=) De skulle handlas, och pengar skulle tas ut och biljetter skulle hämtas och paket skulle slås in, och på toppen av de så vart jag tvungen till att ta fram den kreativa Frida och konstruera ett födelsedagskort till Adrian. Great.
Sen var de dags för kalas. Han fyller iofs inte förens imorgon. Så han kommer spendera sin första födelsedag med tant Frida=) Stackarn...
Och nu 1 till 3 stycken hjärnblödningar senare är jag hemma igen. Och jag vet inte varför, kan vara för att jag är så ruskigt barnslig, men jag känner ett sådant sug efter att få svära och göra mindre barnvänliga saker efter dessa tillställningar=)



Imorgon så är de dags att betala in anmälngsavgiften tlll alpresor=) Spännande. Utgifter är ju som sagt de allra bästaste jag vet...... =)

Nej, nu får de vara nog med dumheter!

Kommentarer
Postat av: Iza

Söt.. =) Har du inga bilder på Adrian!?? Puss

2007-09-10 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0