Allt på en gång... Givetvis!

Hej hej hej!

Hur kommer de sig att allt alltid kommer på en gång?
Idag fick jag mail av skistar som inbjuder mig till intervju. Vilket är jätte kul. Givetvis=)
Imorgon ska han från H-1 ringa.
Och nästa vecka ska jag betala in 600kr av 5500kr till Alpresor. Jag tänker hoppa på alla tåg som kommer nu, och bestämma mig sen beroende på vad som erbjuds. Punkt slut=)

För övrigt så har jag kommit på vad jag ska bli (den här veckan =) ). Jag tror jag ska bli psykolog=)
Och när jag delade med mig av min ljusa idé till storebror Johan så sa han "Nej Frida. Du ska inte bli psykolog. Däremot så bör du uppsöka en". Haha. Hannahs reaktion var snarlik "Frida, psykolog är inte samma sak som psykopat" =) Vilket medhåll jag fick=)
Jag ska iaf läsa om yrket och utbildningar.



Jag och André kollar just nu på idol. Vilka sjuka människor de finns=) haha.



Va jag skulle vilja ligga brevid en man just nu. Eller ja, de finns ju så mycket annat man kan göra också. Men jag skulle bara vilja ligga nära. Eller va faan, jag ljuger=) Jag vill ligga. Mest hela tiden, frankly=)
Jag tror att jag har en helt abnorm sexdrift. Jag menar på att de va ju inte så där jätte länge sig jag fick mig nått. Men, mycke vill ha mer=) Haha.

 Nu får ni ju inte tror att jag är nån liten slampa inte. För de är jag ju inte=)
Jag har ju nyss börjat räkna på andra handen. Fast de där har jag ju räknat på och kommit fram till slutsatsen =) att de är en preskriptionstid på dom man har legat med. Var det 3 år sen du låg med personen i fråga första gången så är de preskriberat. Med andra ord så förlorade jag oskulden för en månad sen=) På dan banne mig, nu när jag tänker efter=) Nice one, Gretzky=)

Så, nån frivillig?=)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag blir kvar här till slutet av november, inte riktigt bestæmt datum än, beror lite på...
Men jag ska hem till Høstforum på VemdalsSkalet i alla fall, runt den 7 november nån gång.
Vet du vem som är bäst i stan på extensions?
Kram

2007-09-07 @ 16:11:49
URL: http://www.nogg.se/thidoos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0