Arbetsintervju

Hej hej.

Idag har jag då vart på arbetsintervju, min första sen Svenska Dagbladet=)
Och de gick så bra så. I vanlig ordning så är man ett yrväder. Hittade först inte dit, adressen var öneslingan 5, men på huset stod de 16. Lätt och veta=)
Fick ringa, men hittade fortfarande inte. De slutade med att jag stod mitt på en gräsmatta=) Jaja, efter många om och men, så lyckades jag till slut hitta stället.
Jag var där inne i 1 timme, längsta arbetsintervju jag vart på. Men de var trevlig och de ska nog gå så bra så. Hoppas jag=)



Idag så hade jag inte Adrian för han var sjuk och hade legat på sjukan i natt =( lille bebisen. Hade falsk krupp eller nått. Så han hade svårt att andas. Får se hur han mår i morgon eller om Johan är med han.



Jag har allvarliga funderingar på att strunta i mina studier på komvux. Jag tror inte att jag är upplagd för de. Men jag får se vad jag gör.

Nu ska jag laga mat och sen i väg och städa på Miljöpartiet.


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad är det för jobb du sökt?

2007-09-06 @ 20:51:14
URL: http://www.nogg.se/thidoos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0