Bilder

Jag har tömt min mobil nu, så jag tänkte lägga upp lite bilder. Dessvärre så hade jag ingen på Carro eller Elin.
Så här kommer bilder på bla mig, iza, lillebrors brända rygg, mamma, syster Sara, Adrian.

Adrian
adde2

Sara
sara
André
putte
Adrian
adde1
Adrian och Mamma
mammaosara
Jag=)
jag
Sara och jag
Jagosara
Isabelle
Iza


Ja de va väl de de=)



Jag önskar att jag kunde hitta någon dikt eller något, som kan beskriva hur jag känner. Jag känner mig glad och lycklig, men ensam. Jag känner mig verkligen sprudlande. Känner mig som den Frida jag egentligen är. Jag skrattar mest hela tiden faktiskt, och de känns så otroligt skönt! Jag känner mig 10 kg lättare, pga av allt jag har haft hängandes över mig.
Men jag har svårt och se mig själv som nån som är singel i flera år. Inge illa menat mot dom som valt/inte valt de. Men jag är ingen sån tjej, jag har för mycke kärlek att ge. Jag är en kärleksfull människa om jag får säga de själv=) De är nog min last. De är de som gör mig sårbar. Men man måste våga chansa här i livet.

Men, jag kommer inte ens att fundera på förhållandegrejen fören jag har vart i Alperna, om de så bara blir för en vecka. Jag vill jobba, vara en självständig kvinna. Hitta mig själv!

De var allt för ikväll!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kim

jag har alltid vart ärlig.

2007-09-19 @ 11:33:36
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0