De va ett jävla liv

Hej.

Ja, utgången vart mindre lyckad igår. Kom hem klockan 23! Var lagomt APLESS!
Och mina nya skor gjorde mig mycke missnöjd. Dom var ju så sköna. Första timmen!!!
Jaja, gratis är gott iaf. Gled runt på min räkmacka och fick allt serverat. Betalade inte en spänn för nått. Tog inte ens med mig kontokortet ut=) Taktik kallas de för min vänner, T A K T I K! =)

Känner mig på sjukt dåligt humör. Och lillebror har 10 kompisar här, vilket INTE gör saken bättre. Jag säger bara en sak. Fjortisar! Fjortisar med väldigt ljusa och fruktansvärt irreterande röster. Jag skulle, om de inte var för att de var André kompisar, be dem vänligen med bestämt att avlägsna sig från området!
Men men, dom går väl snart hoppas jag. Jag skulle ju ägna kvällen åt Gilmore girls och en påse ostbågar.

Ja. nej. Jag ska väl sätta mig och se elak ut så kanske dom går. One can only hope!



Isabelle, så vitt jag vet så sitter du där än idag och klipper håret=) Känns lite oroväckande faktiskt.
Nä men skämtosido, du kan ju höra av dig när du fått loss saxen ur håret=)



Puss och smisk, ingen disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0