Dumma Frida!

Ah men hej!

Nu börjar jag bli människa igen, vilket är en smärre katastrof eftersom jag måste gå och lägga mig, typ nyss!



Gick ut på lunar en sväng nyss. Vet inte riktigt varför jag gör de, hallå, jag är ju för faan för gammal! =)
Men hur som helst, spanade runt lite, och kom fram till slutsatsen att folk måste ju vara helt jävla felvaggade.
"åhh, jag älskar dig min älskling, jag vill leva mitt liv med dig, trots att vi bara har vart tillsammans i ca 7 minuter" Blablabla. Jag får alldeles ont i huvudet.
Och folk förlovar sig till höger och vänster, som att de vore en promenad i parken! Varför?
Visst, jag har vart "förlovad", med he-who-must-not-be-named (!!!!) =). Och de var ju som sagt inte en av mina större bedrifter. Skulle ju kunna jämnföra de med 3½ år i koma!

Jag kom fram till att jag har inte vart singel på en sommar sen 1999, dvs sen jag var 14! FJORTON! De här är ju sinnessjukt! Jag har med andra ord stoppat 8 av mina bästa år, rakt ner i komposten!

Fruntimmer som min bror Johan skulle ha sagt. Jävla fruntimmer!



Men men, livet går vidare. Sånt som händer. De är bara att göra de bästa av situationen.



Isa, raring. Vart tog du vägen? Du ville inte ha någon hjälp alltså? =) Nänä= )=) =)

Kommentarer
Postat av: Iza

Gumman då.. Du är ju så bra på att skriva !!
HAHA, rakt ner i komposten ! Hur bra som helst !! :)
Joo, jag ville ju ha din hjälp men somnade på momangen när jag lade mig ner på min mjuka dunkudde. Och du skulle ju ringa mig igår efter middagen? Men jag antar att du fortfarande äter eftersom du inte ringt :( :)
PUSS PUSS

2007-09-12 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0