Dyrt

Hej och hå.

Ja, idag mår jag fortfarande APA! Har ingen feber som tur är. Men jag tycker att du luktar lite bränt i näsan, haha!

Har inte direkt överaktiverat mig i dag. Städat upp de värsta, egentligen helt lönlöst då huliganerna kommer imorogn, men men.

Var och kolla på tapeten som jag vill ha i lägenheten. Billig. 529kr/rullen. Skojar ni eller? Och jag behöver nog 3-4 st. Jag får nog glömma den fina tapeten och hitta någon annan.





Elin ringde här förut och typ skrek "håll i dig nu Frida, för nu ska du få höra" =)
Hon hade pratat med 3 och dom sa till henne att eftersom hon (även jag)  har 3flatrate, vilket betyder att vi betalar 599kr i månaden och då har vi 3000 fria minuter till alla nät utan uppkopplingsavgift + 3000 fria sms/mms, ringer på samma vilkor från utlandet om vi är i 3nätet. Great, eftersom 3 finns i Österike. MEEEEEN lyckan vart inte långvarig, eftersom jag var tvungen och ringa och dubbelkolla. Jag bad dom skicka en täckningskarta till mig, så jag kunde se vart de finns mottagning. Och ja, de finns mottagning, fast inte på nått utav ställerna som vi eventuellt hamnar på.



Och nu ska jag tydligen gå ut. MEN VA FAAN FRIDA! Du har ju utegångsförbud! Haha.

Kommentarer
Postat av: Marina

Blev pløtsligt øverumplad av saknad efter dig Frida! Hur länge stannar du i Østersund? Hinner man träffa dig?

2007-09-14 @ 11:26:47
URL: http://www.nogg.se/thidoos
Postat av: Kim

den var ju vidrig den tapeten, enligt mig iaf.

2007-09-16 @ 18:49:37
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0