En vecka i Munken

Hej.

Jag befinner mig fortfarande i Munken. Ifall någon nu undrar=)

Nu förtiden så är man ju knegare=) Har haft APTRÅKIG utbildning i 3 dar nu. Idag drabbades jag dock inte av insomnia som i mådags och tisdags. Idag var jag jävligt effektiv faktiskt, men åandrasidan så är jag ju, bäst. Näråmen, är de nått jag kan så är de kundservice. Samma snack, annat system bara.
Får jag inte börja svara imorgon så blir jag väldigt upprörd. Jävla trams och hålla på så här. GE MIG EN TELEFON! =)=)=)

Ska även regga mig som eget företag. Nu är de dags och göra 66500 svenska kronor rättvisa.



Modell: Sara Holm, Hår och makeup: Frida Holm, dvs JAG! =)



På fredag blir de utgång. Nån på  svenskan har alldeles för mycke pengar och har hyrt marité. Så jag tänkte, eftersom jag är ute på marknaden igen, göra mig (är ju iofs grundsnygg) vanisinnigt bedårande=)
Har ju införskaffat mig lite nya heta kläder, och ett par skor (inte berätta för mamma =) ).



Nej, nu är de bestämt läggdags för barnen, vilket betyder läsa Aja baja Alfons Åberg för min del!


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Klart att du är bäst=) Vore kul att se dig snart! Puss

2007-09-26 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0