Fullständigt koas

Vet inte riktigt vad jag ska fördriva min tid med, så jag skriver väl en vända till.

Jag har på fullaste allvar suttit på ams.se hela långa jävla dagen!  Letat jobb, utbildning osv.
De är psykiskt påfrestande och leva så som jag gör. Eller leva och leva. Befinna sig i detta trauma.

Jag är:

Arbetslös
Pengalös
Snus (nikotin i vilken jävla form som helst) lös

Jag hade haft pengar om de inte var för att mitt X är dum på riktigt. SKA DE VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?!?!
Och hade jag haft pengar så hade jag haft snus. Fortfarande arbetslös, men jag hade inte klättrat på väggarna iaf.

Jaja. duscha lät som en bra idé.


Kommentarer
Postat av: IZa

Tack för pratstunden gumman !
Det gjorde susen ! :) Puss

2007-09-02 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0