Ge mig ett jobb! Snälla? =)

Kommer drabbas av ett lättare nervsammanbrott snart! Jävla skit Östersund och jävla skit arbetsförmedling!

Skickade nyss in en mycket fin ansökan. Kort sammandrag - "Söker som *bip* för att jag helt enkelt behöver ett jobb".
Skrev ju iofs några andra väl valda ord som inte lät lika desperat=)

Septemeber ut kan jag ha de som jag har de nu. Men va fan ska jag göra i oktober? Sitta här och pilla mig i näsan eller?

Nej, bör väl gå och lägga mig.




Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar



Du finns fortfarande i min tankeverksamhet. Men de är okej. Du kan vara de. Min fantasibild är nog bättre än orginalet.

Kommentarer
Postat av: majsan

när blir det åre ?

2007-09-12 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0