Helt slut

är jag idag. Första dagen som jag hade Adrian Fulltid+övertid. Han kom 8:45 imorse och åkte 17:30. Jag vill bara sova.

En glad nyhet är iaf att H-1 ringde idag, Så jag ska dit på arbetsintervju på onsdag. Snälla låt de gå vägen, så jag vet vad jag ska göra en liten stund iaf. Men skulle dom höra av sig från Alpresor, ja då ser ni inte mig på ett tag=)

Varför är jag så rastlös för? Är jag så missnöjd? Eller, jag är egentligen inte missnöjd eller olycklig på nått sätt. Jag vill bara allt och ingeting på samma gång. Uttråkad de är jag. Jag har fruktansvärt tråkigt.

Jag tänker så förbenat mycke just nu. Ibland önskar jag verkligen att jag var an airheaded bimdo=) Jag menar dom verkar ju inte tänka särskilt mycke=) Ta Andrés kompis som exempel, ljusare blondin får man nog faan leta efter "åhh, är du också ansluten till lokalt nätverk, de är jag med". Oh my, jag skratta så jag grät.

Nä men jag ska väl ut och leta rätt på en stabil gren nu. Ville du dela Isa? =) Vi kan dingla tillsammans du och jag. Haha.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag delar mer än gärna min vän..
Hör av dig när den är funnen ! :)

2007-09-03 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0