I våran lekstuga

Jag satt här och lästa mina igenom mina kommentarer.
Och Isabelle. Jag har tänkt på saken, och en bordellverksamhet är nog ingen dum idé=)
Du och jag är ju givetvis bordellmammorna. Så, då tar vi oss ann dessa stackars små luder som ligger runt till höger och vänster till ingen jävla nytta. Dom får en femma och en fimp, och vi tar resten=)
Jag tror vi har en hållbar affärsidé på gång.

Givetvis så får ju de där krävande jobbet komma efter mitt slavarbete med minimilön på Aditro! =)

Nog med dumma idéer nu.



Igår fyllde min kära bror Johan år. 32 långa år, dock så ser han ju fortfarande ut som 25, medans en annan känner sig som 52 typ. Haha.
Jag tog fram bullmamman i mig och bakade 2 tårtor till han. Fick dessvärre inte smaka på någon utav dom, då släkten inte var inbjuden igår. Vi ska barn/vuxendagis i helgen istället.



Gjorde något jag inte får göra igår! Jävla hm på att skicka kataloger till mig. Dom vet ju att jag är en svag människa, som inte kan stå emot. Så, jag "råkade" beställa lite kläder=)

Men eftersom jag är ute på marknaden igen så måste man ju visa upp dom finare sidorna av sig själv. Så jag får ha överseende med mitt shoppingbegär. Jag är värd de=)

Nej nu måste jag gå och duscha innan lilleman vaknar igen. Go killen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0