jobbig dag

Nu har barnen äntligen åkt. Hade förutom marodören, även tvillingarna.
De är roligt när dom kommer, men de är lika skoj när dom går.



Sov alldeles för lite i natt. Och de la grunden för denna jobbiga dag!

Jag skulle hämta Felicia på skolan, vilket jag nästan glömde, så jag fick skicka i väg André i rappaste rappet.
Jag skulle träffa min kära vän Cecilia. De glömde jag därimot. Jag ber på mina bara knän om ursäkt Cilla. Så otroligt jävla klantigt av mig. Förlåt förlåt förlåt!



Jag känner mig som en flykting. Jag har lämnat allt jag äger och har på Singö. Och jag har ingen kolla på vad jag har där, ens om allt är där. Jag fick med mig sminket och hälften av kläderna.

Längtar verkligen till oktober. Vill flytta in i min lägenhet nu.

Jaja, de va väl de!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är lungt sötaste du, alla glömmer vi ibland, vi får ta igen det en annan dag väldigt snart=) PussåKram

2007-09-12 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0